Digitale Sportmarketing 3.0

Ontdek de nieuwste digitale trends en kansen met deze nieuwe Sportmarketing course van BOSA in samenwerking met Techonomy Education. Ben jij al werkzaam als marketeer/ manager in de sport of wil je graag in de sportwereld gaan werken? Dit is je kans om in 6 sessies weer volledig up-to-date te zijn rondom de laatste ontwikkelingen in Sportmarketing.

Dit is jouw kans om volledig up-to-date te zijn rondom de laatste digitale ontwikkelingen binnen sportmarketing. In deze online course leren onze vakdocenten je binnen 7 sessies de praktische skills om het verschil te kunnen maken in digitale sportmarketing. Door middel van verschillende inspirerende cases, zul je direct begrijpen hoe je deze digitale skills in de praktijk kunt toepassen en zul je bovendien met nieuwe inspiratie, kennis en energie terug het werkveld in gaan. 

.Live vanaf 13 september

Leerdoelen

Voor wie?

Dit programma is vooral geschikt voor jou als:

Programma

1. Fan engagement als vernieuwing in sportmarketing

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

2. Vergroot de beleving van jouw sportfans

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

3. Nieuwe digitale kanalen om sportfans te bereiken

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

4. Maximale impact maken met je digitale campagnes

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

5. Nieuwe kansen voor sport in de Metaverse

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

6. Digitaal activeren met commerciële partners

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

7. Digitale branding van individuele sporters

Tijdens deze bonussessie ontdek je o.a.:

6. Digitaal activeren met commerciële partners

Tijdens deze sessie ontdek je o.a.:

Voordelen Techonomy Education

Wat je nog meer krijgt bij een membership voor de Digitale Sportmarketing 3.0 course:

Certificering

Door deel te nemen aan deze course ontvang je:

Onze docenten

Peter_Sprenger.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Peter
Sprenger

Digitale Strategy Expert
Kirsten de Rover-02

Kirsten
de Rover

Online Marketing Specialist
Tom_van_den_Boom.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Tom
van den Boom

Marketing Performance Expert
Sion_de_Jong.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Sion
de Jong

MarTech Expert
Robin_Sweegers.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Robin
Sweegers

Esports & Gaming Expert
WhatsApp_Image_2022-02-08_at_.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Gijs
van Puijenbroek

Fan Engagement Expert
Niels_van_Heesch.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Niels
van Heesch

Martech & Automation Expert
Tomas-Overhof-3_4.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Tomas
Overhof

Digital Campaign Expert
Damian_Francois.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Damian
François

Creative Content & Gamification Expert
Thomas van Schaik

Thomas
van Schaik

Oprichter & CEO van The Athlete Brand
Casper_Timmers

Casper
Timmers

Digital Campaign Lead
Damian_Francois.2e16d0ba.fill-900x1200-c75

Damian
François

Creative Content & Gamification Expert

FAQ

De Digitale Sportmarketing 3.0 course is een digitale cursus. Deze cursus bestaat uit 6 sessies, waarvan de eerste op dinsdag 13 september online beschikbaar komt.

Nee, de cursus begint op dinsdag 13 september. Iedere opvolgende dinsdag komt er een nieuwe sessie online beschikbaar in jouw digitale leeromgeving.

Techonomy Education is CRKBO gecertificeerd. Na het voltooien van deze cursus ontvang je een officieel certificaat, waarmee je jouw CV een boost kunt geven.

Voor €99 krijg jij niet alleen toegang tot deze cursus, maar je schrijft je direct in voor het gehele Techonomy Education platform. Dit betekent dat je 1 jaar lang toegang hebt tot alle features van het platform.

Training Content

Expand All

Over de opleider

+151 enrolled
Niet ingeschreven
99 euro

Training Includes

  • 7 Hoofdstukken
  • 25 Paragrafen
  • Training Certificate